מהלך החיים שלנו אינו בשליטתנו והוא יכול להשתנות ברגע אחד. אם היום אנו בריאים ומתפקדים איש אינו יודע איך נקום מחר. על מנת להצליח לשלוט ולו במעט על עתידנו ועל התנהלות חיינו בעתיד מומלץ לבחור בייפוי כוח מתמשך. מדובר במסמך משפטי אשר מאפשר לתכנן את העתיד גם בשלב בו אינכם בעלי היכולת לקבל כבר החלטות או לבצע כל סוג של פעולות. זקוקים לשירותיו של עו"ד ייפוי כוח מתמשך? פנו עוד היום לעו"ד רונן טיב ותיענו בהקדם.

מה תפקידו של עו"ד ייפוי כוח מתמשך?

ייפוי כוח מתמשך הוא למעשה סוג של הליך או הסדר משפטי אשר במהלכו ניתן למנות אדם אחר מהמשפחה, ממעגל החברים או מכל סוג של קרבה אחרת אשר למעשה יהיה מיופה הכוח שלכם בכל מקרה חלילה של אובדן היכולת להבין בדבר או לבצע החלטות באופן עצמאי. אם כן, מהו תפקידו של עו"ד ייפוי כוח מתמשך במהלך הזה?

  1. תפקידו על עורך הדין הינו לערוך את יפוי הכוח בהתאם לרונו של הממנה, לאמת את חתימתו וחתימת מיופה הכוח, להגיש את יפוי הכוח המתמשך לאישור האפוטרופוס הכללי.
  2. את ייפוי הכוח ניתן לחתום ולאשר רק בנוכחותו של עורך דין מקצועי שעבר הכשרה והסמכה על ידי משרד המשפטים לערוך ולהגיש יפוי כוח מתמשך.
  3. עורך הדין אחראי להעביר את המסמך החתום לידי האפוטרופוס הכללי מה שלמעשה ייתן לו את תוקפו המשפטי. ההפקדה צריכה להיעשות באופן מקוון על ידי עורך הדין המוסמך להכין ולהגיש יפוי כוח מתמשך.

ליווי משפטי לעתיד טוב יותר

אמנם העתיד שלנו יכול להשתנות כהרף עין ואיש אינו יודע מה יקרה מחר אך על מנת להבטיח אותו עד כמה שניתן מומלץ מאוד לעשות ייפוי כוח מתמשך. מסמך זה למעשה מעניק את כל ההחלטות בנוגע לעתידכם לאדם אשר אתם סומכים עליו ביותר וזה במקרה וחלילה קורה לכם משהו. עו"ד ייפוי כוח מתמשך יהיה אתכם בתהליך החל מהכנת יפוי הכוח המתמשך ועד הרגע בו המסמך נחתם ומופקד אצל האפוטרופוס הכללי. עורך דין רונן טיב מוסמך להכנת והגשת יפוי כוח מתמשך, הינו בעל ניסיון רב בתחום דיני המשפחה ועוסק בצוואות, ירושות, ייפוי כוח מתמשך ועוד. זקוקים לייעוץ מקצועי? השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה.

עורך דין לייפוי כוח מתמשך

ייפוי כוח מתמשך, בשונה מאפוטרופוסות בהליך משפטי, ניתן לעשות גם כאשר אתם נמצאים במצב צלול ומבין ובאפשרותכם לבחור את מיופה הכוח שלכם לגמרי לבד. לצערנו, החיים מזמנים לנו לא מעט קשיים. אנו יכולים לישון בלילה בריאים ושלמים לקום אחרת לגמרי. על מנת להצליח לשמור על עתידנו ולו מעט מומלץ לבחור מיופה כוח אשר יהיה אחראי על כל אשר לרשותנו במצבים בהם לא נוכל עוד לקבל החלטות בכוחות עצמנו. לשם כך אתם זקוקים לעזרתו של עורך דין לייפוי כוח מתמשך רונן טיב.

איך תבחרו עורך דין לייפוי כוח מתמשך?

בחירת עורך דין היא בחירה חשובה מאוד בעיקר כאשר מדובר על תחומים רגישים מסוג זה אשר יכולים להשפיע על עתידכם באופן מובהק. על מנת לבחור נכון חשוב לשים לב לטיפים הבאים:

עורך דין מקצועי לתוצאות מושלמות

כאשר בוחרים עורך דין אשר ילווה אתכם בכל הליך משפטי מכל סוג שהוא חשוב לדעת מראש שאין מדובר בבחירה של מה בכך. הליכים משפטיים הם רגישים, עדינים ובעלי השפעה רבה על העתיד שלכם ולכן חשוב שלא להתפשר ולו לרגע ולבחור את עורך הדין הטוב ביותר בתחומו. במידה ואתם מחפשים אחר עורך דין לייפוי כוח מתמשך פנו עוד היום לעו"ד רונן טיב. לעו"ד טיב ישנה היכרות עמוקה עם תחום דיני הצוואות, ירושות, משפחה וכמובן ייפויי הכוח המתמשך מה שיעזור לכם לישון בלילה בראש שקט.