החוק העוסק במיסוי מקרקעין נכנס לתוקפו כבר בשנת 1963 ומאז הוא השתנה רבות. החוק למעשה אומר כי גם על הקונה וגם על הרוכש מוטל מס בעסקת מקרקעין אשר בעצם מתחלק ל2- מס שבח ומס רכישה. מכיוון שהמס משתנה לפי מספר רב של פרמטרים חשוב להיעזר בשירותיו של עורך דין מיסוי מקרקעין בכדי לשלם רק את מה שאתם צריכים באמת. רוצים לקבל ייעוץ בנושא? הרימו טלפון עוד היום אל עורך דין רונן טיב.

למה דווקא עורך דין מיסוי מקרקעין

פעמים רבות אנו עומדים בפני עסקה גדולה ומשמעותיות אך אנו נוטים לזלזל בפרטים הקטנים אשר נראים לנו שוליים כמו בחירת עורך הדין שילווה אותנו. דווקא משום שמדובר בעסקה גדולה הכוללת פרטים רבים ודקויות קטנות חשוב להיעזר בעור דין איכותי. לשירותיו של עורך דין מספר יתרונות:

עורך דין מקצועי לראש שקט

מיסוי מקרקעין הינו תחום מבלבל הדורש היכרות עמוקה עם כל סעיפיו השונים וזאת על מנת שתוכלו ליהנות מגובה המס הנמוך ביותר בעת רכישה או קנייה של דירה חדשה. לשם כך אל תהססו לפנות לעורך דין מיסוי מקרקעין אשר ילווה אתכם מההתחלה ועד הסוף. בכדי להתחיל בתהליך חייגו עוד היום למשרדו של עו"ד רונן טיב ותקבלו את הסיוע לו אתם זקוקים.

עורך דין מומחה למיסוי מקרקעין

בשעה טובה אתם עומדים בפני רכישה או מכירה של דירה ואין דבר מרגש מזה! על מנת לצלוח את העסקה על הצד הטוב ביותר חשוב להכיר את כל הסעיפים ותתי הסעיפים העומדים בדרך אל חתימת החוזה. אחד מהם הוא מס מקרקעין החל הן על המוכר והן על הקונה של הדירה ומחולק לשני חלקים- מס שבח ומס רכישה. זקוקים לעזרתו של עורך דין מומחה למיסוי מקרקעין שיעשה לכם סדר בדברים? עו"ד רונן טיב הוא הכתובת עבורכם.

טיפים לבחירת עורך דין מומחה למיסוי מקרקעין

מידי שנה נרשמים יותר ויותר עורכי דין בלשכת עורכי הדין של ישראל ולכן כאשר אתם מחפשים את בעל המקצוע שילווה אתכם אתם נוכחים לדעת שהבחירה לא קלה כלל. על מנת לבחור נכונה נסו לשים לב לטיפים הבאים:

בחירת עו"ד- בחירה לחיים

תפקידו של עורך דין הינו תפקיד חשוב ביותר, במיוחד בכל הקשור לעסקאות נדל"ן. עסקאות אלו הן מהגדולות ביותר שתעשו במהלך חייכם ולכן חשוב שתשכרו את שירותיו של עורך הדין הטוב ביותר אשר יאפשר לכם להרגיש כי אתם נמצאים בידיים טובות ובטוחות. אם אתם מחפשים אחר עורך דין מומחה למיסוי מקרקעין הרימו טלפון עוד היום לעו"ד רונן טיב אשר בעזרת ניסיונו רב השנים והיכרותו הרבה עם תחום המקרקעין יעזור לכם לעשות את העסקה הטובה ביותר.