עורך דין נחלות

נושא הנחלות והמושבים הינו נושא מורכב ורגיש עד מאוד הדורש התמחות והיכרות מאוד ספציפית איתו ולכן לא כל עורך דין יוכל לעזור לכם. לרוב, עורך דין רונן טיב הוא הכתובת הנכונה עבורכם אך חשוב מאוד לבחון האם הוא מתמקצע גם בנושא ספציפי זה על מנת לקבל את התוצאה טובה ביותר בעבורכם. מחפשים אחר עורך דין מומחה לנחלות? עו"ד רונן טיב ישמח להיות לכם לעזר.

הייחודיות של עורך דין מומחה לנחלות

כאשר מדברים על נחלות אנו מדברים בעיקר על בני המושבים אשר מעבירים את הקרקע שלהם מאב לבן וכך הלאה. אמנם זוהי קטגוריה הנכללת בכל הקשור לדיני מקרקעין אך היא גם שונה באופן משמעותי מכל דבר אחר. בנוסף לפרטים ולסעיפים הייחודיים של עסקאות מסוג זה יש לזכור שהן גם משלבות סעיף רגשי שאין בשום סוג של עסקת מקרקעין אחרת שכן בסופו של יום מדובר במשפחה.

חלק מהרכיבים הנוספים אשר נמצאים בעסקה מסוג זה היא כמובן עניין המיסוי הספציפי בעסקה כזאת שהינו גבוה עד מאוד ולעיתים מגיע עד לכדי 50% מגובה העסקה. עורך דין מומחה יעזור לכם להגיע לסכום המיסוי המינימלי ביותר, ימצא עבורכם את הדרכים הנכונות ביותר לשלם את כל התשלומים השונים ויעזור לכם להעביר את העסקה כאשר אתם נשארים עם רווח הוגן בידיים.

בנוסף, עורך הדין ייצג אתכם נאמנה אל מול האגודות השונות, בעלי הנחלות וכל הגורמים השונים הנוספים מולם אתם זקוקים לייצוג.

בחירת עורך דין לעסקה מוצלחת

לא משנה מהי העסקה אותה אתם עתידים לעשות מומלץ להיעזר בסיוע מקצועי אך כאשר מדובר במכירה או קנייה של נחלה אין ספק כי סיועו של עורך דין היא חובה של ממש! בכדי לדעת שאתם נמצאים בידיים בטוחות וכי העסקה תסתיים על הצד הטוב ביותר מומלץ לבחון היטב מספר עורכי דין טרם תעשו את הבחירה שלכם. חפשו אחר עורך דין מומחה לנחלות שיעזור לכם להגיע לתוצאות הטובות ביותר. עורך דין רונן טיב הינו בעל התמחות ספציפית בתחום זה ויוכל לעזור לכם לעמוד מול כל הגורמים שמעכבים אתכם מלהגיע למטרה.