עו"ד התנגדות לצוואה

תהליך התנגדות לצוואה הינו הליך אשר למעשה מאפשר את ביטולה של צוואה וזאת בהתאם לפרמטרים או עילות ספציפיות אשר כתובות בחוק הירושה. במקרים בהם ניתן להוכיח כי אכן הצוואה אינה עומדת בכל הפרמטרים הנדרשים בית המשפט יכול לבטלה לאלתר. על מנת להתחיל תהליך רגיש ועדין מעין זה חשוב מאוד לבחור עורך דין המתמחה גם בהתנגדות לצוואה, שהינו מקצועי ורגיש. עו"ד רונן טיב ישמח להיות לכם לעזר במצבים מורכבים שכאלה.

תפקידו של עורך דין התנגדות לצוואה

התנגדות לצוואה הינה פרוצדורה אשר דורשת קור רוח רב וכמובן תעצומות נפש שכן היא נוגעת בנקודות הרגישות ביותר של כל אדם ואדם והן אלו הקשורות למשפחה שלו. תפקידו של עורך דין התנגדות לצוואה כולל מספר שלבים חשובים:

  1. כתב התנגדות- כמו בכל ההליך משפטי החלק הראשון והחשוב ביותר הוא כמובן הכנת והגשת כתב ההתנגדות. את כתב ההתנגדות יש להגיש רק לאחר שהוגשה תחילה בקשה לקיומה של הצוואה לרשם הירושות.
  2. מועד ההתנגדות- ניתן להגיש את ההתנגדות לצוואה אך ורק במועדים אשר נקבעו מראש בחוק הירושה. את התביעה ניתן להגיש בתוך 72 שעות מהרגע בו פורסמו המועדים הללו בעיתונות.
  3. עילות להתנגדות- החלק החשוב ביותר בתהליך מעין זה הוא כמובן הסיבות בגינן יש להגיש בקשת התנגדות לצוואה. ישנם מספר סעיפים הניתנים בחוק בגינם ניתן לבקש לבטל את הצוואה. על עורך הדין להתאים את הדרישה שלכם באופן מדויק לסעיפי החוק הרלוונטיים. עילות מדויקות יהפכו את ביטול הצוואה לפשוט וקל יותר.

בחירת עורך דין נכונה

דווקא משום שמדובר בנושא רגיש ואינטימי עד מאוד חשוב מאוד להקפיד בבחירת עורך הדין שילווה אתכם. חפשו אחר עורך דין מקצועי, בעל ניסיון רב שעבר דבר או שניים בתחום ויוכל לכוון אתכם נכונה אל עבר הצלחתכם בתהליך. במקרים מעין אלו ואחרים אל תהססו להיעזר בשירותיו של עו"ד רונן טיב. לעו"ד טיב ניסיון רב שנים בתחום דיני צוואות, ירושות ועוד. הוא ליווה תהליכים רבים וייצג מספר רב של מקרים מהקשים ביותר. זקוקים לסיוע איכותי? הרימו טלפון עוד היום וקיבעו שיחת ייעוץ ראשונית.